Koleje Śląskie zapraszają do udziału w badaniu satysfakcji pasażera, które rozpoczęło się 2 sierpnia. Zbierane są opinie o świadczonych usługach przewozowych, uwagi dotyczące oczekiwań wobec nowego taboru, a także potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Uzyskane od pasażerów odpowiedzi będą analizowane co kwartał.
Tomasz Musioł, rzecznik prasowy Kolei Śląskich, informuje, że rozpoczęte 2 sierpnia badanie satysfakcji pasażera przeprowadzone będzie w formie ankiety elektronicznej i tradycyjnego wywiadu prowadzonego w pociągach (przy zachowaniu obowiązujących zasad reżimu sanitarnego).
– Pozyskane w wyniku badania odpowiedzi będą analizowane co kwartał – mówi Tomasz Musioł. – Zapoznanie się z opiniami i ocenami poszczególnych obszarów funkcjonowania Kolei Śląskich pozwoli na zrozumienie aktualnych potrzeb pasażerów, a także wskaże kierunek najważniejszych działań, które powinny być wdrażane w celu nieustannego podwyższania satysfakcji klienta.
W ciągu doby Koleje Śląskie wysyłają na trasy prawie 400 pociągów. Z jednej strony, jak słyszymy, stanowi to ogromny potencjał, z którego na co dzień mogą korzystać wszyscy mieszkańcy Śląska, a z drugiej jest również wielowymiarowym wyzwaniem dla ekspertów spółki, którzy nieustannie pracują nad najwyższą jakością świadczonych usług.
– Opinie i głos naszych pasażerów od zawsze były i nadal są dla nas najważniejsze – mówi Jakub Wosik, Rzecznik Pasażera Kolei Śląskich. – Codziennie podejmujemy starania, które sprawiają, że komfort podróży, stan taboru i standardy obsługi pasażerskiej są na najwyższym poziomie. Badanie satysfakcji pasażera to kolejny krok w celu doskonalenia świadczonych przez Koleje Śląskie usług.
(pp)