Najlepsza kampania marketingowa w hokejowej Lidze Mistrzów

0
Krzysztof Trzosek (z lewej) i Robert Hauffe (z prawej) odebrali nagrodę Goteborgu; fot. Tyski Sport

Kampania reklamująca udział GKS-u Tychy w Hokejowej Lidze Mistrzów przygotowana przez Krzysztofa Trzoska i Roberta Hauffe nie miała sobie równych w Europie. Nagrodę wręczono w trakcie finałowego spotkania Ligi Mistrzów w Göteborgu.

Po pierwszej tercji meczu Frölunda Indians – Red Bull Monachium Martin Baumann, szef CHL przekazał klubowi czek na 10 tysięcy euro i pamiątkowy puchar.

– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że na stałe wpisaliśmy się w historię tych prestiżowych rozgrywek. Jako pierwszy klub z Polski wygraliśmy mecz w Lidze Mistrzów i dumnie reprezentowaliśmy kraj na arenie międzynarodowej. Teraz znowu jesteśmy na ustach całej Europy. Jesteśmy dumni, że nasze działania marketingowe doceniły władze CHL i przyznały nam ten tytuł – mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport SA.

To była pierwsza edycja rywalizacji na najlepszy marketing w Europie. Jej głównymi założeniami była promocja spotkań Ligi Mistrzów i zwiększenie rozpoznawalności CHL wśród kibiców. Komisja konkursowa w skład której wchodziło sześciu sędziów oceniała przede wszystkim pomysłowość i efekty działań marketingowych. W jury zasiadali przedstawiciele Champions Hockey Leauge, Infront Sports&Media’s, eSports, sponsorzy i prof. Jon Andrea Schocher.

– W trakcie majowych warsztatów w Pradze po raz pierwszy dowiedzieliśmy się o szczegółach tego projektu. Już podczas spotkania wiedzieliśmy, że musimy powalczyć o zwycięstwo. Przed startem rozgrywek nikt, jednak nie dawał nam szans na zdobycie tytułu. Rywalizowaliśmy z klubami, które od kilku lat grają w Lidze Mistrzów i mają zdecydowanie większe możliwości finansowe. My jednak udowodniliśmy wszystkim, że dzięki zaangażowaniu, kreatywności i innowacyjnym akcjom możemy osiągnąć sukces – dodaje Krzysztof Trzosek, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.

W trakcie rozgrywek Ligi Mistrzów klub przygotował dla kibiców szereg akcji promocyjnych. Władze CHL doceniły m.in. organizację turnieju w grę NHL19 na tafli Stadionu Zimowego, studio przed meczami, rozgrywki dla dzieci, robienie pizzy przez hokeistów, działania promocyjne na ulicach miasta czy spot przedstawiający GKS Tychy kibicom w całej Europie.

– Chcieliśmy, aby możliwie szeroka część hokejowej społeczności GKS Tychy mogła poczuć atmosferę Champions Hockey League, dlatego też nasze projekty nie ograniczyły się tylko i wyłącznie do jednej grupy odbiorców. Fani e-sportu mieli okazję rywalizować na arenie wirtualnych zmagań podczas turnieju w NHL 19, młodzi hokeiści sprawdzili swoje umiejętności w Mini CHL Cup, a dla rodzin przygotowaliśmy miasteczko hokejowe oraz prezentację drużyny – zaznacza Robert Hauffe, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.
(JJ)

Dodaj komentarz