„Nowe Info” w sklepach sieci Biedronka

0

Od kwietnia br. dwutygodnik „Nowe Info” można kupić w 13 sklepach sieci Biedronka w naszym regionie. To dobra wiadomość dla naszych czytelników.

– Cieszymy się, że firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, doceniła ważną rolę lokalnej i niezależnej prasy, wydawanej przez prywatnych wydawców. Teraz klienci Biedronki, robiąc zakupy, mogą łatwiej sięgnąć po „Nowe Info”, dowiadując się, co dzieje się w ich najbliższym otoczeniu – mówi Jarosław Jędrysik, redaktor naczelny dwutygodnika i portalu Nowe Info.

Dwutygodnik „Nowe Info’ można kupić na stoiskach z prasą w następujących sklepach sieci Biedronka:

Tychy

  • ul. Zwierzyniecka 2 (Czułów)
  • ul. Kopernika 28 (osiedle H)
  • al. Bielska 7 (obok targowiska na Starych Tychach)
  • al. Bielska 132 (skrzyżowanie z ul. Stoczniowców i ul. Sikorskiego)

Bieruń

  • ul. Warszawska 156 (dzielnica Bieruń Nowy, w sąsiedztwie Powiatowego Zarządu Dróg i Powiatowego Zespołu Szkół)

Lędziny

  • ul. Hołdunowska 18A (dzielnica Hołdunów, w sąsiedztwie ING Banku Śląskiego i targowiska miejskiego)

Pszczyna

  • ul. Kopernika 20 (w pobliżu placu targowego i ZUS-u)

Kobiór

  • ul. Ołtuszewskiego 2 (w pobliżu stacji paliw Crab)

Wola (gmina Miedźna)

  • ul. Pszczyńska 5 (w sąsiedztwie basenu GOSiR-u)

Mikołów

  • ul. Młyńska 11 (centrum miasta, w pobliżu stacji paliw Shell)

Łaziska Górne

  • ul. Wiejska 1 (naprzeciwko parafii pw. Matki Bożej Królowej Różańca Świętego)
  • ul. Dworcowa 38 (przy wjeździe do miasta, obok stacji paliw Shell)

Orzesze

  • ul. Centralna 270 (przy Drodze Krajowej nr 81)

SPRAWDŹ LOKALIZACJE BIEDRONEK Z NOWYM INFO NA MAPIE:

– To decyzja, na którą wydawcy gazet lokalnych w Polsce czekali od wielu miesięcy. Uważamy, że to kolejny krok we współpracy Stowarzyszenia Gazet Lokalnych z firmą Jeronimo Martins Polska – mówi Ryszard Pajura, prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych. – Po czterech, dotychczas pilotażowo kolportowanych tytułach, w sklepach Biedronki znajdzie się ich ponad czterdzieści w całej Polsce – dodaje Ryszard Pajura.

– Teraz łącznie 42 tygodniki i gazety lokalne stowarzyszone w SGL będą dostępne w ponad 400 sklepach sieci Biedronka, w ponad 200 miejscowościach na terenie całej Polski.
W ten sposób Biedronka może przyczynić się do zwiększenia zasięgu niezależnej prasy lokalnej, która jest solą dziennikarstwa. Dla wielu naszych klientów informacje dotyczące ich małych ojczyzn są ważniejsze niż to, czym żyje stolica – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka.

Dystrybucja prasy lokalnej w sklepach sieci Biedronka to kolejny przejaw wsparcia dla polskich, lokalnych przedsiębiorców w trudnych czasach pandemii. Niedawno Biedronka ogłosiła akcję „Kupuj świeże polskie produkty”, a wcześniej w ramach akcji „Kupuj co polskie” klienci Biedronki wsparli polską gospodarkę swoimi zakupami o łącznej wartości 23,6 mld zł.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here