Nowy Punkt Obsługi Klienta

0
fot. ZB

Nowy Punkt Obsługi Klienta. Od wczoraj (3.07) funkcjonuje w Tychach nowy, już trzeci, Punktu Obsługi Klienta w systemie Śląskiej Karty Usług Publicznych (ŚKUP). Mieści się przy al. Piłsudskiego 12.

Jak informuje Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach w Punktach Obsługi Klienta pasażer może m.in. wnioskować o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP, odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP, zakodować ulgę, zasilić kartę SKUP Pieniądzem Elektronicznym, zablokować oraz odblokować kartę, zakodować (kupić) bilet okresowy, złożyć reklamację dotyczącą karty ŚKUP.

POK przy al. Piłsudskiego 12 czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 6.00 – 19.00, w soboty od godz. 7.00 do godz. 14.00. Powstał, jak słyszymy, dzięki staraniom miasta Tychy przy współpracy z KZK GOP, mBank SA oraz firmą Asseco Data Systems SA.

W dalszym ciągu w Tychach będą funkcjonować dwa inne punkty POK prowadzone przez firmę Kolporter. Znajdują się przy ulicach: Dąbrowskiego 87 i Konfederatów Barskich 19.

(pp)

Dodaj komentarz