Rzecznik Pasażera zadziałał: Biuro Obsługi Klienta Kolei Śląskich czynne już całą dobę

0
Jakub Wosik, Rzecznik Pasażera w Kolejach Śląskich_fot. Koleje Śląskie
Reklama

Od 21 grudnia pasażerowie mogą kontaktować się z Kolejami Śląskimi przez całą dobę, a nie, jak było wcześniej, tylko w wyznaczonych godzinach roboczych. To efekt działań powołanego w KŚ Rzecznika Pasażera.

Jak informuje Tomasz Musioł, rzecznik prasowy Kolei Śląskich sp. z o.o., w październiku 2020 r. spółka powołała do życia Dział Rzecznika Pasażera. Nadzór nad nim objął Rzecznik Pasażera, który reprezentuje interesy pasażerów w spółce. Rzecznikiem Pasażera jest Jakub Wosik – ma, jak słyszymy, doświadczenie nie tylko w transporcie pasażerskim kolejowym, ale i autobusowym.

– W strukturach Działu Rzecznika Pasażera znalazły się Infolinia oraz Biuro Obsługi Klienta – mówi Tomasz Musioł. – Działalność Rzecznika Pasażera ma na celu poprawę jakości obsługi oraz zacieśnienie kontaktu pasażerów ze spółką Koleje Śląskie. Jednym z wielu działań podejmowanych przez Rzecznika Pasażera jest wprowadzenie zmian w kontaktowaniu się ze spółką.

Biorąc pod uwagę zgłaszane przez pasażerów sugestie, od 21 grudnia postanowiono rozszerzyć czas pracy Biura Obsługi Klienta. Wprowadzono ponadto jedno wspólne menu głosowe dla Infolinii oraz BOK Kolei Śląskich – by, jak słyszymy, ułatwić wybór połączenia i skrócić czas oczekiwania na kontakt.

Biuro Obsługi Klienta jest teraz dostępne całą dobę, przez siedem dni w tygodniu – a nie, jak wcześniej, tylko w godzinach 7.00-15.00 w dni robocze. BOK informuje podróżnych o obowiązującej taryfie, przyjmuje zgłoszenia przejazdów grupowych, informuje o ofercie (rozkład jazdy, honorowanie biletów, nowe połączenia), przyjmuje wnioski o zaświadczenia.

Reklama

– Działania podjęte przez naszą firmę mają na celu jeszcze bardziej usprawnić kontakt z naszymi pasażerami – mówi Aleksander Drzewiecki, prezes Kolei Śląskich. – Cieszymy się, że wciąż są z nami, pomimo tego trudnego czasu. Rzecznik Pasażera jest zawsze do dyspozycji naszych podróżnych. Wierzę, że dzięki wprowadzonym zmianom, jeszcze bardziej ulepszymy sposób komunikacji na linii pasażer – spółka.

– W świadczeniu naszych usług najważniejszy jest dla mnie pasażer – dodaje Jakub Wosik, Rzecznik Pasażera. – Dzięki rozszerzeniu godzin pracy Biura Obsługi Klienta nasi pasażerowie będą mieli pełen dostęp do BOK, całodobowo, 7 dni w tygodniu. Pozwoli to jeszcze bardziej ulepszyć sposób komunikacji z pasażerami oraz usprawni proces doskonalenia świadczonych przez nas usług. Stale wsłuchujemy się w potrzeby naszych pasażerów, bo jeździmy dla Was.

(pp)

 

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here