Słowa kluczowe i pozycja strony w Google? Jak założyć maila i obliczyć stawkę godzinową?

0

Zależy nam na tym, aby nasza witryna w wyszukiwarce Google uzyskiwała jak najlepszą pozycję. Dzięki temu będzie pojawiać się na niej odpowiednia grupa internautów. Oni będą zainteresowani daną ofertą, która znajduje się na tej stronie www. Co jednak musimy wcześniej zrobić, aby do tego doszło. Na sam początek warto wiedzieć, jak dobrać słowa kluczowe SEO do pozycjonowania. W tym kierunku powstały specjalne narzędzia SEO, które są w stanie powiedzieć nam, jakie jest zainteresowanie na dane słowa i frazy kluczowe w wyszukiwarce Google. Następnie można decydować się na monitorowanie pozycji takich witryny. W tym celu warto dowiedzieć się, jak sprawdzić pozycjonowanie strony w Google. Ten temat również rozwiniemy w tym artykule. Na sam koniec dowiemy się jeszcze, jak założyć własnego maila, tak aby wobec swoich potencjalnych klientów zaprezentować się z najlepszej strony. Ostatnim poruszanym tematem będzie obliczanie stawki godzinowej. Wielu z nas posiada pewną pracę, a nie zawsze wie, jak obliczyć swoją stawkę godzinową, co może okazać się bardzo przydatne. Wróćmy więc na początek do słów kluczowych.

Jak dobrać słowa kluczowe SEO w Google? Wskazówki, narzędzia i przykłady

W pozycjonowaniu stron internetowych liczą się wskazówki SEO. Na ich podstawie jesteśmy w stanie dowiadywać się, co jest ważne dla wyszukiwarki Google. Później, gdy te wskazówki stosujemy na rzecz naszej witryny, to widzimy postęp. Przekonajmy się więc, gdzie wyszukać te najlepsze słowa kluczowe do pozycjonowania. Jest nim planer słów kluczowych Google. Dostępny jest on w narzędziu Google Ads. Musimy więc posiadać tam swoje konto, a ta opcja jest tylko dostępna dla firm. Gdy jeszcze rozpoczniemy pewną kampanię reklamową dla promocji naszej strony www, to wyniki w takim planerze okażą się bardziej dokładne. Bez działającej kampanii wyniki w planerze słów kluczowych Google są bardziej ogólne. Ale i takie mogą okazać się bardzo przydatne.

Jak dobrać słowa kluczowe SEO w Google?Alternatywą jest inne płatne narzędzie, a mianowicie Ubersuggest. W nim jest możliwość wyszukiwania i sprawdzania słów oraz fraz kluczowych. Dowiadujemy się, jak duże jest zainteresowanie na dane hasło, czyli jak wielu internautów w ciągu miesiąca wpisuje je do wyszukiwarki Google. To nie wszystko, ponieważ w tym narzędziu SEO widzimy jeszcze, jaka jest konkurencja na dane słowo / frazę kluczową(np. duża, średnia, mała). My powinniśmy interesować się słowami kluczowymi, na które jest mała bądź średnia konkurencja. Wtedy trudność związana z pozycjonowaniem naszej witryny na takie słowo kluczowe okażę się znacznie mniejsza. Zajmie to nam mniej czasu, a i tak zapewni dotarcie do ważnej grupy odbiorców. Dokładne wyjaśnienie, jak należy korzystać z takich narzędzi w formie wideo i wiele innych wskazówek, otrzymujemy w książce i kursie online o nazwie „Ogarnij SEO i Pozycjonowanie stron www„. Także i nam takie dodatkowe szkolenie może zapewnić wspaniałe rezultaty na przyszłość. Przekonuje się o tym już kilkuset zadowolonych uczestników, do których możemy dołączyć i rozwijać się razem z nimi.

Słowa kluczowe – przykłady

Postaram się przedstawić kilka przykładowych wyników, które mogłyby pojawić się w takich narzędziach do wyszukiwania słów / fraz kluczowych. Dzięki temu znacznie łatwiej będzie nam ocenić, jak z nich korzystać i na czym to dokładnie polega. Oto poszczególne słowa kluczowe:

  • buty
  • buty sportowe
  • buty sportowe adidas terrex

To przykłady 3 słów kluczowych, które mogą okazać się przydatne dla sklepu obuwniczego, który sprzedaje buty adidas. Natomiast pozycjonowanie swojego sklepu na pierwsze ogólne słowo kluczowe(buty) okazuje się bardzo trudne i czasami niemożliwe. Dodatkowo nie ma pewności czy ktoś wpisując hasło buty chce decydować się na zakup butów. Może chce on tylko dowiedzieć się, jakie są idealne buty do biegania czy poznać inne informacje. Drugie słowo kluczowe jest bardziej dokładne, ale mimo wszystko konkurencja na nie nadal jest bardzo wysoka. W tym celu o wiele lepiej, jeśli decydujemy się na opcję trzecią. To dokładniejsza fraza kluczowa, która nie tylko określa dany rodzaj butów, ale również ich konkretnego producenta i markę. Dzięki temu osoby wpisujące taką frazę do Google na pewno chcą znaleźć takie buty w konkretnym sklepie online. Okazuje się, że pozycjonowanie sklepu online na takie dokładniejsze frazy kluczowe SEO okazuje się skuteczniejsze i łatwiejsze. Tą zasadę powinniśmy zastosować w każdej innej branży.

Jak założyć własnego maila / email za darmo?

Jak dobrać słowa kluczowe SEO w Google?W biznesie liczy się również to, w jaki sposób prezentujemy się wobec drugich. Gdybyśmy swoim potencjalnym klientom prezentowali email do kontaktu typu 4848andrzej@gmail.com czy inne tego typu prywatne emaile, to na pewno nie potraktowaliby nas poważnie. O wiele lepiej, jeśli nasz email dotyczy biznesu, który prowadzimy, na przykład naszej strony www. Powiedzmy więc, że posiadamy stronę www o nazwie copywriterexpert.pl Najlepiej, jeśli za pomocą takiej strony www i hostingu stworzymy odpowiednie adresy email (np. kontakt@copywriterexpert.pl itp.). Dzięki temu klienci będą mogli podejść do nas poważnie, chcieć się z nami skontaktować , a wtedy jest już znacznie bliżej rozpoczęcia z nimi współpracy.

Gdy już posiadamy swoją stronę www, wykupioną odpowiednią domenę i hosting, to założenie takiego własnego maila okaże się darmowe. Wystarczy tylko zalogować się do panelu administracyjnego cPanel bądź DirectAdmin na naszym hostingu. Dane do takiego panelu i logowania się do niego otrzymaliśmy od firmy hostingowej, na której hosting i domenę się zdecydowaliśmy. Po zalogowaniu wystarczy przejść do ekranu głównego i tam następnie pojawi się przy pozycji „skrzynki pocztowe” opcja „utwórz nową skrzynkę pocztową”. Tam staramy się ją utworzyć, co okazuje się bardzo proste.

Ale to nie wszystko, ponieważ dalej musimy zadbać o to, aby wiadomości trafiające na taką skrzynkę były przez nas odbierane. Najlepiej więc, gdy zrobimy przekierowanie, aby te wiadomości trafiała na przykład na naszą pocztę gmail. Skonfigurowanie tego nie jest takie trudne, ale najlepiej, jeśli zajrzymy do linkowanego w tym podtytule artykułu, gdzie w formie tekstowej i wideo będziemy mogli się tego wszystkiego dowiedzieć. W przeciwnym razie, gdy nie mamy czasu i kwalifikacji, zadanie to możemy powierzyć komuś innemu, np. programiście czy freelancerowi. Ich wyszukamy już na oferia, olx czy w innych miejscach. Skoro już zadbaliśmy o własny email naszej poczty, to teraz przyjrzyjmy się stawce godzinowej.

Jak obliczyć stawkę godzinową? Kalkulator

Jak obliczyć stawkę godzinową? Kalkulator

Obliczenie stawki godzinowej sprawia, że dokładnie wiemy, za ile pracuje. I łatwiej jest nam także wycenić pewne konkretne zlecenie, które będziemy dla kogoś wykonywali. Możliwe, że czasami decydujemy się na pewne nadgodziny i również wtedy łatwo jest nam ocenić, ile powinna wynosić nasza podwyżka. W tym celu powinniśmy wiedzieć, jak obliczyć stawkę godzinową. Pomoże nam w tym specjalny kalkulator, który został przygotowany na blogu jaksierozwijac.pl. Tam korzysta z niego już wielu freelancerów, ale okazuje się on przydatny także dla wielu innych odbiorców. I co ważne, stali czytelnicy tego bloga mogą liczyć na 5 ciekawych prezentów, które otrzymają na swoją skrzynkę email po zapisie na newsletter. Zajrzyjmy tam i przekonajmy się, na co możemy liczyć.

Gdy wiemy, ile wynosi nasza stawka godzinowa, to jeszcze łatwiej jest nam dążyć do jej zwiększenia. Widzimy po kolejnym roku, czy ona się zwiększyła czy pozostała taka sama. A jest wiele sposobów na zwiększenie swojej stawki godzinowej. Na przykład możemy poszukiwać klientów premium. Skupiamy się na zleceniach lepiej płatnych. Odrzucamy już te mniej płatne, które kosztowały nas i tak wiele czasu oraz sił. Wymaga to czasami podejmowania ważnych decyzji, ale mimo wszystko warto decydować się na wdrożenie tych działań. Z czasem zauważymy pozytywne rezultaty. Poświadczają to również uczestnicy kursu „Jak zostać Freelancerem – praca zdalna i biznes online„. Oni mogli od A do Z dowiedzieć się, jak jako osoby fizyczne mogą realizować różne zlecenia przez Internet i nie mieć potrzeby zakładania firmy. Przy tym dowiedzieli się jeszcze, jak odbywa się skuteczna promocja siebie i swoich usług w Internecie. Cenne wskazówki, bogactwo narzędzi, które otrzymali, okazała się dla nich bardzo przydatna. Później część z nich zdecydowali się na kolejne szkolenie, a mianowicie postanowili zostać Copywriterami. To skłoniło ich do wzięcia udziału w kolejnym kursie „Jak zostać Copywriterem i zarabiać na pisaniu tekstów?„. Jeśli i my jesteśmy nimi zainteresowani, to wyszukajmy je na wyżej wspomnianym blogu w atrakcyjnej cenie i weźmy w nich udział.

W ramach rozwoju warto jeszcze obserwować kanał na YouTube #JakSieRozwijać o pracy zdalnej, biznesie online, seo, tworzeniu stron www. Poniżej zobaczmy zaproszenie do jego subksrybowania. I wiemy, co po nim powinniśmy uczynić!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here