Wyszukiwarka Google i czynniki rankingowe pod lupą. Oto co robić, aby zajść wysoko

0

Łącznie jest ich kilkaset. Większość owiana pilnie strzeżoną tajemnicą. Nigdy nie zostały ujawnione przez Google. Ich rozpracowywaniem od lat zajmują się doświadczone agencje SEO. Tak, mowa o czynnikach rankingowych najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie. Mimo okrojonego poziomu wiedzy już dziś można stwierdzić, jakie praktyki mają pozytywne odbicie na lokatach zajmowanych przez strony internetowe w zestawieniu Google. Uchylamy rąbka tajemnicy. Zobacz co zrobić, aby móc cieszyć się wzrostem rankingowym, a z czasem nawet i pierwszą stroną listy SERP.

Postaw pierwszy, pewny krok. Frazy kluczowe pomogą Ci w odnajdywaniu Klientów

Żadna budowa nie miałaby prawa bytu, gdyby nie solidne fundamenty. Za takie w przypadku walki o szczyt rankingu Google uważa się słowa kluczowe. Jeżeli Twoja kampania będzie cechowała się perfekcyjnie dobranymi frazami, możesz liczyć na zauważalny skok w zestawieniu. Wyszukiwarka Google to narzędzie, które opiera się na prezentowaniu odpowiedzi na konkretne zapytania. W ich rolę wcielają się właśnie słowa kluczowe. Jeżeli wiesz, czego poszukuje w sieci Twój potencjalny Klient, możesz błyskawicznie trafić na ekran jego monitora lub smartfona, a to niezwykle prosta droga do konwersji. W skrócie. Bez dobrze dobranych fraz kluczowych nie masz szans na sukces!

Strona internetowa musi być przyjazna zarówno dla Google, jak i dla internautów

Skoro przy technicznej stronie pozycjonowania jesteśmy. Audyt i optymalizacja. Doświadczone agencje SEO właśnie od tych dwóch kroków rozpoczynają przygodę z każdym Klientem. Celem audytu jest wskazanie najpoważniejszych błędów w funkcjonowaniu strony. Optymalizacja będzie kolejnym etapem, podczas którego nastąpi wyeliminowanie złych praktyk i wprowadzenie kilku nowych, akceptowalnych przez wyszukiwarkę Google. Agencja IN dzięki niezwykle doświadczonej kadrze przemodeluje Twój portal tak, aby był on przyjazny nie tylko dla algorytmu, ale przede wszystkim dla standardowych użytkowników. Bajecznie prosta ścieżka zakupowa, czytelność menu oraz treści odpowiadające na najpopularniejsze pytania potencjalnego Klienta. To klucz do sukcesu w marketingu internetowym!

Zwróć uwagę na treści zewnętrzne i wewnętrzne. Nie od dziś wiadomo, że content is King!

Takim stwierdzeniem popisał się Bill Gates już w 1996 roku. Znany Amerykanin niezwykle trafnie przewidział przyszłość marketingu sieciowego. Niespełna ćwierć wieku później niewiele zmieniło się w tej materii. Dziś ciężko sobie wyobrazić pozycjonowanie stron bez dbania o content. Mowa tutaj nie tylko o treściach znajdujących się na prowadzonej przez Ciebie stronie internetowej, ale również o zewnętrznych zleceniach. Zwróć szczególną uwagę na poprawność językową czy nawet na rozbudowę treści. Ważna jest także umiejętna gospodarka słowami kluczowymi. Czasy precli, czyli tekstów o mocnym nasyceniu frazami już dawno minęły. Dziś takie praktyki nie prowadzą do niczego dobrego, a racjonalnie napisane teksty zadowalają nie tylko algorytm, ale i człowieka.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here