Efekt m.in. epidemii koronawirusa: wzrost zainteresowania zdalnym rozliczaniem z Tauronem Ciepło

0
Zakład Wytwarzania Katowice_fot. Tauron Ciepło

Ponad 300 proc. więcej klientów spółki Tauron Ciepło skorzystało w ciągu ostatnich sześciu miesięcy z elektronicznych form kontaktu. Największy wzrost odnotowano wśród korzystających z e-faktury, a jednocześnie prawie 50 proc. więcej klientów skorzystało z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).

Małgorzata Kuś, rzecznik prasowy spółki Tauron Ciepło, informuje, że rekordowy wzrost zainteresowania zdalnymi formami kontaktu to efekt intensywnych działań pracowników Biura Obsługi Klienta TAURON Ciepło i epidemii koronawirusa. Od połowy marca, jak słyszymy, w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, znacznie ograniczono pracę stacjonarną, wzmacniając jednocześnie zdalny i elektroniczny kanał obsługi klienta.

– Dzięki platformie eBOK Ciepło oraz usłudze e-faktura nasi klienci otrzymują w jednym miejscu dostęp do wszelkich informacji dotyczących zużycia ciepła, sald, umów oraz wszystkich swoich faktur – mówi Aldona Gmyrek, dyrektor Departamentu Rynku w Tauron Ciepło. – To bezpieczeństwo i wygoda.

Korzystanie z platformy elektronicznego Biura Obsługi Klienta Tauron Ciepło jest bezpłatne. Dodatkowo na platformie pojawiają się na bieżąco informacje o ewentualnych planowanych przerwach w dostawach ciepła. Klienci, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych, otrzymują dostęp do faktur w formacie pdf, informacji o kwocie do zapłaty i terminie płatności.

Klientami spółki Tauron Ciepło są, jak słyszymy, niemal w 100 proc. instytucje i firmy, głównie spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe.

(pp)

 

 

 

 

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here