Twoja firma pilnie potrzebuje szybkich zysków? Przekonaj się, jak optymalnie wykorzystać kampanie reklamowe w Google Ads

0
Reklama

Zestawienia finansowe to prawdopodobnie najlepszy, najbardziej efektywny miernik kondycji każdej działalności gospodarczej. Wielu przedsiębiorców niejednokrotnie znajduje się w sytuacji, kiedy rzeczywistość brutalnie zweryfikowała ambitne plany. W takich sytuacjach środki na firmowym koncie topnieją coraz szybciej, perspektywy zmieniają się na gorsze. Zamiast czekać z założonymi rękami, aż kapryśny los się odmieni, lepiej wziąć sprawy w swoje ręce i zastosować plan ucieczki do przodu. Takim działaniem powinna okazać się promocja poprzez system reklam internetowych Google Ads.

Możesz płacić za wyświetlenia, albo za efekt w postaci kliknięcia. E-marketing zapewnia mierzalność wyników

Wydawać pieniądze w momencie, kiedy większość zaciskałaby pasa i ograniczała wydatki? Brzmi odważnie i ryzykownie – jednak praktyka pokazuje, że w takim szaleństwie jest rozsądna metoda. Wszystko bazuje na pozyskiwaniu klientów za pośrednictwem wyszukiwarki, z której systematycznie korzysta ok. 94% spośród 28 milionów polskich internautów. Usługa dla biznesu, jaką są reklamy Google Ads, posiada rozbudowany panel do ustalania warunków kampanii. To od reklamodawcy zależy, w jakich miejscowościach chce zaprezentować swoją ofertę, kiedy będą wyświetlane materiały promocyjne czy kto się z nimi zapozna. Opcje dotyczące ustawiania parametrów grupy docelowej pozwalają na zaplanowanie wszystkich działań z niezwykłą dokładnością. A biorąc pod uwagę, że najpopularniejszym modelem rozliczeń w platformie jest PPC (ang. pay per click), specjaliści są w stanie przekuć wydatki na reklamę w imponujące zyski. Według ekspertów z agencji interaktywnej ESEO wartość konwersji spokojnie może przekraczać wysokość budżetu o kilkaset, a nawet kilka tysięcy procent!

Reklamy z systemu Ads stanowią świetne uzupełnienie dla pozycjonowania firmowej strony w wyszukiwarce Google

Rzecz jasna zewnętrzne okoliczności oraz obiektywne czynniki nie zawsze pozwolą na osiąganie aż tak fantastycznych rezultatów. Co nie zmienia faktu, że kampanie Ads zaczynają przynosić odczuwalne efekty zaraz po ich uruchomieniu. Pod warunkiem, że wszystkie parametry są właściwie zoptymalizowane, co mogą zagwarantować specjaliści ds. e-marketingu z odpowiednimi certyfikatami Google. Przedstawiciele ESEO zwracają przy tym uwagę na efekt synergii, jaki regularnie powstaje dzięki połączeniu płatnych kampanii z pozycjonowaniem organicznym. Pozyskiwanie ruchu na firmową stronę ze zróżnicowanych źródeł, wśród użytkowników realnie zainteresowanych przygotowaną ofertą, zdecydowanie zwiększa szansę na pozyskanie większej liczby klientów. Z profesjonalną pomocą można otworzyć sobie furtkę do naprawdę ogromnych zysków.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj